X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
ועדות רפואיות ועדות רפואיות רופאים מומחים רופאים מומחים מכונים רפואיים מכונים רפואיים הוראות אגף השיקום הוראות אגף השיקום איווקס איווקס כמיטק כמיטק ביטוח לנכי צה"ל ביטוח לנכי צה"ל הכפתור הכפתור
X סגירה
 

הזמנת חדרים לטיפולים בחמי מרפא

מוקדי הזמנה לזכאי אגף השיקום

אגף שיקום נכים חתם על הסכם עם חברת אשת טורס והשטיח המעופף לצורך הזמנת חדרים בבתי מלון לנכי צה"ל אשר זכאים לטיפול בחמי מרפא. לנכי צה"ל הזכאים יעמוד מוקד הזמנות שינוהל על ידי חברת אשת טורס וחברת השטיח המעופף באמצעותו ניתן יהיה להזמין חדרי אירוח וטיפולים בחמי מרפא.

הזמנת חמי מרפא דרך אשת טורס והשטיח המעופף

1. חברת "אשת טורס" ו"השטיח המעופף" זכו במכרז להזמנת חדרי אירוח וטיפולים בחמי מרפא לנכי צה"ל. החברה תציע ל נכי צה"ל מגוון גדול של בתי מלון בהם יוכלו לבחור לממש את זכאותם.

2. כל נתוני הנכים הזכאים הכוללים את סך ימי הזכאות לכל נכה, הועברו על-ידי אגף השיקום במשרד הביטחון לחברת "אשת טורס" ולחברת "השטיח המעופף" ונקלטו במוקד השירות של החברות.

3. נכה המבקש לממש את זכאותו לטיפולים ו/או להבראה מוזמן לפנות ישירות (ללא צורך לפנות למוקד הטלפוני של אגף השיקום ו/או למרפאה) אל מוקדי השירות של :

א. חברת "אשת טורס" בטלפון: 03-7771888

א. חברת "השטיח המעופף" בטלפון: 03-5139966

4. המוקדים יפעלו בימים א'-ה' בין השעות: 9:00-16:00. הנכים הפונים למוקד יתבקשו להזדהות כנכי צה"ל בציון מס' התיק במשהב"ט ו/ או מספר תעודת זהות.

5. א. נכים הזכאים לטיפולים בחמי מרפא, יממשו זכאותם בטיפולים בחמי מרפא באזור ים המלח (סדום), באזור טבריה, במרחצאות חמי יואב ובמרחצאות חמי געש. בכל אחד מהאזורים ניתן יהיה לקבל הפניה לשהייה בבית מלון + הפניה לביצוע טיפולים. כולל לנכים הבוחרים לבצע הטיפולים בחמי יואב ובחמי געש.

ב. נכים הזכאים לשהייה בים המלח לטיפול במחלת הפסוריאזיס יממשו זכאותם בבתי המלון בים המלח. נכים אלו יקבלו עדיפות לביצוע הזמנות לשהייה בים המלח בחודשי השנה מאי-יוני וספטמבר-אוקטובר-נובמבר.

ג. נכים הזכאים להבראה רפואית (נפש, PTSD) ו/או הבראה לאחר אשפוז יממשו זכאותם במלונות בכל הארץ כולל מלונות באילת.

ד. נכים הזכאים להבראה לחולי אסטמה יממשו זכאותם במגוון מלונות באזור ערד.

6. לאחר בחירת בית המלון תשלח חברת "אשת טורס" או חברת "השטיח המעופף" אל בית הנכה ו/או באמצעות דוא"ל וואוצ'ר (התחייבות לבית המלון) לאירוח בבית המלון ולטיפולים במרחצאות המרפא במידת הצורך.

התחייבות זו הינה אסמכתא לבית המלון לקבלת הנכה לאירוח והיא מחליפה את הפניית אגף השיקום. לבית המלון יש להביא את הוואוצ'ר ואת שובר הטיפולים שיתקבל מחב' אשת טורס או השטיח המעופף ואת תעודת הנכה, מסמכים אלו יהוו תנאי לקבלת השירות.

7. נכים שביצעו הזמנה עתידית לאחד מבתי המלון במתכונת בה עבדנו עד כה יוכלו לפנות אל מוקד חברת "אשת טורס" או "השטיח המעופף" ולקבל וואצ'ר לאותו מועד.

8. נכים חדשים / נכים ששונתה זכאותם קביעת הזכאות למספר ימי השהייה ו/או טיפולים מתבצעת ע" הגורמים המקצועיים באגף השיקום במרפאת אגף השיקום, ומועברת אל חברת "השטיח המעופף" ו"אשת טורס" לצורך מימוש הזמנת החדרים. לחברות אין כל נגיעה לקביעת הזכאות.

9. בשל מצוקת החדרים בשנה האחרונה הוארכה על ידי אגף השיקום תקופת מימוש הזכאות לשנת 2017 והיא בתוקף עד 30/06/2018, זאת על-מנת לאפשר לנכי צה"ל הזכאים, להספיק ולממש את זכאותם לביצוע הטיפולים ו/או ההבראה.

10. אגף השיקום  שמח להציג בפנ נכי צה"ל את השירות החדש להזמנת בתי מלון וטיפולים באמצעות חברת "השטיח המעופף" ו"אשת טורס", ואין להם ספק שבמסגרת המאמץ המתמיד שלהם לשיפור השירות עבור נכי צה"ל, תוכלו לממש את זכאותכם ביתר קלות וברמת שירות גבוהה.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר ארבע מאות חמישים ושש:
אזרן אלברט
תאריך: 11/04/2018
כותרת: אשת טורס

תוכן: עוד לא זכיתי לשרות כל כך גרוע אני שבוע יושב על הטלפון 44 דקות כל יום ולא עונים למה לא משאירים הודעה להשאיר פרטים ושיחזרו לנכה מה זה השרות הגרוע צריך להעיף אותם לעזזל

צבי צ'רבינסקי
תאריך: 11/04/2018
כותרת: מעוניין להזמין מלון למרפא וטיפולים

תוכן: מבקש להזמין מלון .
כבר צבורים לרשותי משנה שעברה ימים ואיני מצליח לקבל שירות מאף אחת מהחברות הנ"ל

מאוכזבת מאוד
תאריך: 11/04/2018
כותרת: הזמנה טלפונית אשת טורס

תוכן: מהשעה 09:00 עד השעה 09:38 ולא "זכיתי" למענה כפי שהובטח לי "נציגנו יתפנה מייד וישמח לתת שירות".
אז כך, עד עכשיו אף נציג לא חזר אלי כך שלא "זיכיתי" אותו במצוות השמחה במתן שירות .
ניסתי שוב מהשעה 09:42 ועד עכשיו 10:11 ושוב לא זכיתי לקבל
שירות.
מה אתם מציעים שאעשה? איך אפשר לבצע הזמנה?
האם ישנה דרך נוספת?

חיים
תאריך: 10/04/2018
כותרת: הזמנה דרך השטיח המעופף

תוכן: היום משעה 09:00 ובמשך כל היום ניסיתי להשיג אותם טלפונית וכשכבר ענו פעם אחת מיד נותקה השיחה.
לא יאומן איזה שרות.

מאוכזבת
תאריך: 10/04/2018
כותרת: אשת טורס השיחה מתנתקת ללא חיוג

תוכן: 10.4 יום תחילת הזכאות למחצית השנייה של השנה, ונדמה שהחברה פשוט הפילה בכוונה את הקווים. הקו מתנתק ואין יכולת להזמין. חבל מאוד, אבא דלי מאוד זקוק לטיפול בים המלח

נטליה
תאריך: 10/04/2018
כותרת: יש פתרון חלקי אבל יש

תוכן: בעבר עוד לפני אשת טורס ו שטיח מעופף נורא אהבתי לעשות הזמנה דרך האתר האופציה הייתה כל כך נוחה שלא הייתי צריכה לשבור הרבה את הראש ולהתקשר למוקד כדי להזמין. הדרך הייתה פשוט קלה, נכנסים לאתר בוחרים יעד רואים רשימה של בתי מלון וליד תאריכים פנויים שבהם ניתן להזמין חופשה, בוחרים את התאריך שמופיע, הופ מקומות פנויים מזמינים וזהווווו..... לא היה צריך לשבור את הראש ההזמנה הכי פשוטה בעולם!! עכשיו אני צריכה לשחק משחקי ניחושים של תאריכים, לבחור תאריכים על אילם!! ולבסוף להתיאש ולהזמין חופשה דרך הטלפון כי זאת האופציה היחידה!!! למה לא להחזיר כמו שהיה בפעם שעברה למה לשחק את המשחקים האלה אלו נכי צהל לא צוציקים קטנים!
אני כותבת כבר בפעם ה5 מייל לאגף השיקום ולאשת טורס ולשטיח המעוף וטרם קיבלתי מענה מהם. פשוט מתעלמים מהאופציה היעילה הזאת בטירוף!

אבי
תאריך: 10/04/2018
כותרת: שירות הכי גרוע במדינה

תוכן: מחכים לנציג אחרי זמן ארוך של המתנה השיחה מתנתקת בשטיח המעופף ובאשת טורס אפילו צליל חיוג לא נישמע אם כל כך קשה להם אולי כדאי להחליף את החברות הם לא עושים את העבודה בהיתנדבות

אלון כהנא
תאריך: 28/01/2018
כותרת: הזמנת מרחצאות

תוכן: הצלחתי, להלן מסקנות והצעות:
דף מרפאה האישי. בדקו מלון/איזור/תאריך מועדף.
החלטתי להחליף איזור (טבריה/ים המלח), כיון שכלל לא היה באיזור המועדף מראש.
הדפסתי+קישור אישור ההזמנה לדוא"ל.
תשכחו משיחות/תיאום עם אשת טורס.
בהצלחה.

אנונימי
תאריך: 28/01/2018
כותרת: פוגעים לנו בזכויות

תוכן: שעה וארבעים דקות המתנה. נציגה חצופה ולא נעימה. אין חדרים, אין תאריכים, הציעה לי לפצל לשני סופי שבוע (???) יש לי עוד חודש לממש את 2017 ולא הצלחתי להזמין שבוע בשום מקום, בושה וחרפה. 2018 כבר אין מקומות עד מאי. מה יהיה.??.?? מישבו נותן על זה את הדעת?

יהודה
תאריך: 28/01/2018
כותרת: חמי מרפא

תוכן: לא יאומן!!!! קרוב לחודש וחצי שאני מנסה לייצור קשר עם מרכז ההזמנות של אשת טורס להזמנת טיפולים ואין מענה טלפוני גם לאחר המתנה של יותר מחצי שעה על הקו. לא זכור לי דבר כזה.אין תשובה לא טלפונית ולא באתר שלהם.איזה שיפור יעיל נעשה כאן .עם קל נופש היחס ,הטיפול והנגישות היה אחר לגמרי

אנונימי
תאריך: 11/12/2017
כותרת: ללא כותרת

תוכן: גועל נפש כל הסידור הבלתי אפשרי הזה עדיף להוסיף לנו את זה בתלוש ונוכל להזמין באופן עצמאי בלי כל הנוכלות הזאת

אברהם בה\נאטב
תאריך: 15/10/2017
כותרת: שרות גרוע

תוכן: ממתין יותר מחצי שעה ואין תגובה ניסית להזמין באינטרנט אך ללא הצלחה .למה אתם "מתעללים" בנו ?

אבינעם
תאריך: 08/08/2017
כותרת: אין מקום יותר?!

תוכן: עכשיו אמרו לי במוקד של ההזמנות שנגמרו כל ההקצאות לשנה זו (!) עד מרץ 2018 אין חדרים. המליצו לי להתקשר מידי פעם (ולהמתין שעות למענה) כדי אולי לתפוס ביטולים!
מה קורה פה? זה לא הגיוני? זה מעולם לא היה כך?
אשמח לשמוע ממשהו מה עושים כי השבוע בחמי המרפא חשוב לי בריאותית.

izak
תאריך: 04/08/2017
כותרת: חמי מרפא

תוכן: הזמנתי חמי מרפא לסוף פברואר 2018
אין חדרים פנויים בים המלח
עושים מאתנו צחוק

לשרותך, נכה צה"ל