X סגירה
 

טיפולי שיניים לנכי צה"ל - בהסדר עם אגף השיקום

שיטה מהפכנית להשתלות שיניים במינימום כאבים

איזה כיף לחייך מבלי לחשוש, ללעוס ללא קושי מגוון רחב של מאכלים ולהרגיש טוב עם עצמנו. אך פעמים רבות אנו מוצאים את עצמנו זקוקים לטיפולי שיניים: עקירה של שן, השתלת שינים, בניית כתר, ניתוח חניכים, כמו גם טיפולי שיניים לשימור ומניעה ואז מגלים שבנוסף לפחד שקיים מרופא השיניים ישנו גורם נוסף והוא מחיר הטיפול.

רשת מרפאות השיניים באזלי סמייל מציעה שיטה מהפכנית וטיפול אישי בנכי צה"ל

למה לסבול? שיטה מהפכנית יכולה למנוע הליך ארוך וכואב, שלעיתים כולל ניתוח והרמת סינוסים. 

ד"ר יונס איימן מאסטר ומרצה בינלאומי לשיטה שמנהל את רשת מרפאות השיניים באזלי סמייל שמתמחה בנושא, מסביר על השיטה המתקדמת המאפשרת למנוע את הסבל הכרוך בהשתלות שיניים. (רופא בהסכם עם משרד הביטחון)

- הטבה מיוחדת לנכי צה"ל שלא בהסדר בהמשך המאמר

רשת המרפאות בזאלי סמייל הביאה לארץ את הבשורה הבאה בעולם רפואת השיניים. בבזאלי סמייל מבצעים השתלות שיניים בשיטה הבזאלית, שיטה אשר מורידה את רמת הכאב מטיפול השיניים למינימום, ומציעה פתרון קל וארוך טווח להשתלות שיניים.

הרשת איגדה את אנשי המקצוע הטובים ביותר בישראל בתחום רפואת השיניים, והיא מצליחה להעניק שירות יוצא דופן ללקוחות שלה, כולל אלמנט מיוחד של הורדת המתח והלחץ לאנשים המוגדרים “סרבני טיפול”. בבזאלי סמייל דוגלים בהענקת חווית טיפול יוצאת דופן, עם מקצוענות בלתי מתפשרת, וטיפולים בעזרת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם

 

טיפולי שיניים לנכי צהל
רשת מרפאות בזאלי סמייל - מכבדת הפניות של משרד הביטחון

יתרונות השיטה:

• אין צורך בניתוחים כגון השתלות עצם והרמות סינוס אשר חוסך כאבים רבים.

• מינימום כאב- השיטה הבזאלית הינה ללא חתכים וללא תפרים.

• מתאים לחולים סוכרתיים וחולים כרוניים ולכאלה המוגדרים " מסורבי טיפול "

• הטיפול בשיטה הבזאלית הינו הקצר ביותר.(תוך כחודש ימים)

• קבלת כתרים זמניים יפים וחזקים מייד לאחר ההשתלה.

• חזרה לשיגרה תוך 24 שעות.

• יציבות ושקט נפשי לאורך זמן.

יתרונות שיטת בזאלי 

השתלות שיניים בזאליות מביאות איתן המון יתרונות, כולל הורדת הכאב למינימום, עבודה ללא חתכים ותפרים, היעדר צורך בניתוחים מקדימים, שהם כואבים ויקרים, דוגמת הרמת סינוס, וכל זאת במינימום זמן ועם מעט מאוד טיפולים.

חשוב לדעת שבהשתלות בזאליות, ניתן להסתובב עם כתרים זמניים במהלך הטיפול, דבר שלא מתאפשר באף סוג טיפול אחר. כל החוויה של שיקום ותיקון הפה היא חוויה חיובית, שבסופה רואים את התוצאות האידאליות כאשר מחייכים ומסתכלים במראה.

תהליך הטיפול בשיטה הבזאלית אורך כחודש בלבד! עם ארבעה עד שישה טיפולים, שכוללים שישה שלבים. השלב הראשון כולל צילום פנורמי בחינם, בעוד בהמשך הדרך מותקנים השתלים אט אט, עם טיפולים מהירים, נוחים וקצרים.

בבזאלי סמייל עובדים למען המטופלים, ומציעים טיפולים אפקטיביים לכל מי שצריך השתלות שיניים, כולל אנשים הסובלים ממחלות חניכיים, מעשנים וחולי סכרת, להם יש חניכיים אטרופיות.  במרפאתנו אף ישנה האפשרות למי שבוחר, בטיפול בהרדמה מלאה עם פיקוח של רופא מרדים לכל אורך הטיפול וההתאוששות.

הטיפול בבזאלי סמייל הוא הנוח ביותר מכל השיטות אחרות, עקב היעדר הצורך בניתוחים מקדימים, ולאור כמות המפגשים המועטה - הצוות של בזאלי סמייל מחכה לכם עם חיוך, ומבטיח אמינות, מקצוענות ושירות יוצא דופן המתאים לכל אחד.

בזאלי סמייל משנה את התפיסה לפיה טיפולי שיניים הם כואבים, ארוכים ולא נעימים, וכי יש טיפולי שיניים מהירים, עם מינימום כאב, אשר יכולים להשיג את התוצאה הרצויה. רשת המרפאות של בזאלי סמייל ממשיכה להתקדם ולהפיץ את הבשורה בישראל, כדי להביא עוד ועוד לקוחות מכל הסוגים, ולהעניק להם את החיוך המושלם, בזמן הקצר ביותר!

לבאזלי סמייל שתי מרפאות:
אחוזה 142 רעננה
רוטשילד 35 ראשון לציון
אתר בזאלי סמייל

טלפון לקביעת תורים 054-5538268

 

ועכשיו בהטבה מיוחדת לנכי צה"ל ובני משפחותיהם מדרגה ראשונה:

 

הטבות ייחודיות לנכי צה"ל על חשבון מרפאת בזאלי סמייל:

1. כל סוגי הצילומים כולל צילומי CT 

2. אפשרות טיפול תחת הרדמה מלאה (שווי כ-7,000₪ )

3. הסעה VIP הלוך ושוב ביום הטיפול

הטבות ייחודיות לבני משפחה מקרבה ראשונה:

1. כל סוגי הצילומים כולל צילומי CT

2. פריסת תשלומים רחבה עד 60 תשלומים ללא ריבית

או

3. הנחה קבועה של 15%

 

בואו והצטרפו למאות הלקוחות המרוצים והמחייכים.

טלפון לקביעת תורים 054-5538268

*** הרופא הינו רופא הסכם משרד הביטחון.

*** המידע  הינו כללי ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי ע"י רופא - ט.ל.ח


 

נותני חסות: