X סגירה
 

טננבאום שי - אורתופד מומחה

חוות דעת אורתופדית

דר' שי טננבאום - משמש כרופא בכיר ומנתח במערך לכירורגיה אורתופדית במרכז הרפואי ע״ש ח. שיבא בתל השומר.

לאחר סיום לימודי הרפואה באוניברסיטת תל-אביב, התמחה בכירורגיה אורטופדית בבית חולים תל השומר. בנוסף, התמחה במשך שנתיים בארה״ב בכירוגיית כף רגל וקרסול, באחד המרכזים המובילים בעולם בתחום זה.

כמו כן, ד״ר טננבאום עוסק במחקר קליני וביומכני, פירסם מאמרים רבים בעיתונים המובילים בעולם, ואף מציג בכנסים בין לאומיים. ד״ר טננבאום חבר באיגוד הישראלי לאורטופדיה, ובחברה הישראלית והאמריקאית לכירורגיית כף רגל וקרסול.

חוות דעת משפטיות להכרה בנכות

ד״ר טננבאום עוסק במתן חוות דעת רפואית משפטית, בדיקות להערכת נכות, אישורים רפואיים לוועדות רפואיות וערכאות משפטיות.

הצלחתה ותקפותה של חוות הדעת תלויה ביכולת הערכת מצב תפקודי טרם הפגיעה, מנגנון הפגיעה, הטיפול בפגיעה על כל שלביו, והתוצאה הסופית של הפגיעה.

בחוות דעת רפואית למשרד הביטחון, חובה להוכיח קשר סיבתי בין הליקוי הרפואי לפציעה או תנאי השירות. בהעדר הוכחת קשר סיבתי, עלולה התביעה להידחות ללא זכאות לפיצוי ממשרד הביטחון. חוות הדעת הרפואית, צריכה להסתמך על ספרות רפואית ומאמרים שעל פיהם ניתן להסיק את קיומו של הקשר הסיבתי.

זאת ועוד, יש לבחון האם היקף הפגיעה יוצג באופן מלא, האם יש פגיעות נוספות, ובאיזה אופן יש להעריך את מלא משמעויות הפגיעה והשפעתה על מצבו ותפקוד הנוכחי של הנבדק. אף במצב בו נדחתה תביעה, יש להעריך אם קיים מידע נוסף/חדש שלא עמד בפני ק. תגמולים בעת ההחלטה על עניינו של התובע (בקשה לעיון נוסף ולראייה חדשה) או האם יש מקום להגיש תביעה בגין החמרת מצב.


 

נותני חסות: