X סגירה
 

חמי מרפא בעדיפות לחולי פסוריאזיס

האם בשנה הבאה תינתן העדפה בהזמת חמי מרפא לחולי פסוריאזיס ?

מכתב שהגיע למערכת פורטל נכי צה"ל חושף לכאורה כי בכוונת אגף השיקום במשרד הביטחון להורות לספקיות חמי מרפא "אשת טורס" ו- "השטיח המעופף" לתת העדפה החל משנת 2019 בהזמנת חמי מרפא לחולי פסוריאזיס.
 

בריכות גופרית לטיפול ים המלח

האם אגף השיקום עושה "איפה ואיפה" בין נכי צה"ל ?

במכתב הפנימי עליו חתומה הגב' ליאת גרטמן ר' היחידה לאיפיון השר"פ ומופנה ליו"ר ארגון נכי צה"ל מר חיים בר נאמר כי:

"....בהמשך לפניות חוזרות ונשנות של זכאים נפגעי פסוריאזיס ובמטרה להקל על תהליך הזמנת הבראה בים המלח עבורם הוחלט כי החל משנת הזכאות 2019 זכאים נפגעי פסוריאזיס יוכלו להזמין הבראה שנה מראש וכן יקבלו עדיפות לביצוע הזמנות לכלל בתי המלון בים המלח בחודשים מאי-יוני אוקטובר-נובמבר.."

פתרון מביש של אגף השיקום

המכתב "מקומם" ובצדק, את ציבור נכי צה"ל הזכאים לטיפולים במסגרת הוראת אגף השיקום מספר 50.13. מדובר על אלפי נכי צה"ל שזועקים כבר חודשים ארוכים ומתלוננים על חוסר היכולת שלהם לממש את זכאותם ולהזמין את הטיפולים בבתי המלון בים המלח ובטבריה.

לפעול באופן שוויוני כלפי כל נכי צה"ל

משרד הביטחון - אגף השיקום, אמור לדואג באופן שוויוני לכלל נכי צה"ל. כל נכה צה"ל זכאי על פי הוראות אגף השיקום לזכויות והטבות ועל קציני התגמולים לוודא מתן טיפול ראוי ושווה לכולם. לכן מן הראוי לבטל את ההחלטה לאלתר ולאפשר לכלל נכי צה"ל הזכאים לטיפול בחמי מרפא לממש את זכאותם.

חמי מרפא = טיפול רפואי

חמי מרפא הם הטבה רפואית חשובה לכלל נכי צה"ל הזכאים לה, חוסר היכולת לספק את השירות לכלל נכי צה"ל היא כישלון של אגף השיקום ועל ראש אגף השיקום תא"ל חזי משיטה האחריות למצוא פתרון ראוי. כמו גם, למצוא פתרון הולם שיגדיל ויפתור אחת ולתמיד את מספר החדרים וההקצאות של חמי מרפא לנכי צה"ל כך שיוכלו לממש את זכותם.
 

טיפול בחמי מרפא לנכי צהל המוכרים של פסוריאזיס


 

נותני חסות: