X סגירה
 

מרותק לכיסא גלגלים? בוא לגלות את הטכנולוגיה שמוציאה אותך לחופשי

מנוע עזר קדמי לכיסא הגלגלים FireFly

בשנים האחרונות יותר ויותר חברות משקיעות משאבים טכנולוגיים בחיפוש אחר הפתרונות הטכנולוגיים שיעזרו לאנשים עם מוגבלויות להתנייד בקלות ובחופשיות.

חברת זמיר נגישות גאה להיות חלוצת הטכנולוגיה בישראל והיבואנית הבלעדית של ה-Firefly - אופן חשמלי המתחבר בשני קליקים לכיסא הגלגלים הקיים והופך אותו לכיסא ממונע.

התוצאה: ניתן להגיע לכל מקום במהירות, ללא תלות באף אחד ובעיקר מבלי לפגוע במפרקים. הסוף לתלות והיציאה לחופש אמיתי.
 

Firefly -  האופן החשמלי שהופך את כיסא הגלגלים שלך למהיר ויציב:

ה-Firefly (גחלילית) הוא אופן חשמלי, המורכב בקלות יחסית על כיסא הגלגלים הקיים שלך והופך אותו בין רגע לכיסא גלגלים חשמלי, מהיר, יציב ואמין. בעזרת האופן תוכלו לנוע קדימה ואחורה ולתמרן בקלות עם מערכת היגוי של 90 מעלות לאופן.

שיפור באיכות החיים שלך:

כאנשים עם מוגבלות, המרותקים לכיסא גלגלים, בוודאי נתקלתם אינספור פעמים במקרים, בהם חשבתם לעצמכם "אם רק היה אפשר לחבר מנוע לכיסא הגלגלים". בכל יום אנחנו מדגימים את החיבור בין האופן לכיסא, את הקלות שבה הדברים נעשים ושמחים לשמוע שאנחנו משנים לאנשים – גברים ונשים את החיים.

ה-Firefly, מאפשר להתקדם באופן בטוח עם כיסא הגלגלים, כמעט בכל דרך אפשרית: בדרך כורכר, מדשאות, חול, שלוליות, עליות וירידות. ה-Firefly מתוכנת להתמודד עם חיי יומיום, עם טיולים ועם המענה לצרכים המשתנים של אנשים עם מוגבלויות. הוא בנוי לאפשר חוויות חיים ולא רק תזוזה ממקום למקום.

Firefly קל לנשיאה וניתן לאכסן אותו בתיק מיוחד בתא המטען של הרכב.

הטענה מלאה שלו מספיקה כמעט ליום שלם של נסיעה בתנאים רגילים ואכן, כל מי שהתנסו בו ומרים בפשטות שהאופן שינה להם את החיים!

אפשר לטייל בקלות בארץ ובחו"ל

עם ה- Firefly תוכלו ליהנות בטיול הבא שלכם בארץ או בחו"ל. הקלות שבה ניתן לשאת את ה-Firefly במזוודה ולהעלות אותו למטוס, באישור, הופכת את ה-Firefly לפתרון מעולה לכל מי שרוצה לצאת ולטייל. הסוף להגבלות, הסוף לעייפות ולבקשות מבני המשפחה או החברים.. האופן מוציא אותך לחופשי

זכאות להשתתפות מאגף השיקום

אנשים עם מוגבלויות הזכאים לכיסא גלגלים ומוגבלי הליכה קשים, יכולים להגיש בקשה לאגף השיקום להשתתפות ברכישת ה-Firefly. הבקשה תעבור לעיון אצל הרופא המחוזי בלשכת השיקום שמטפלת בך.


 

נותני חסות: