אתר זה משתמש בקבצי קוקיז אתר זה משתמש בקבצי Cookies כדי להתאים אישית תוכן ומודעות. למידע נוסף OK
X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
מועדון החברים של פורטל נכי צהלהכרה כנכהחמי מרפאייעוץ משפטיקנאביס רפואיטפסים להורדהרכב רפואיטבלאות תגמוליםטיפולים רפואייםזכויות והטבותארגון נכי צהלאגף השיקום
X סגירה
 

המלחמה השניה שלי ....

להחזיר את הגלגל לאחור

אם רק היה אפשר להחזיר את הגלגל אחורה ! במקום להיות מותש ממערכת אשר מקשה על חייך יותר ובמיוחד לאחר פציעה , פשוט התעללות צבאית מתמשכת ! (מערכת משרד הביטחון אגף השיקום)

אני מגדיר את עצמי כנכה עוד מבלי שעברתי את כל התהליך הממרמר הזה , לאחר פציעה בזמן תרגיל בבסיס, נותחתי באשכי השמאלי וקמתי מאז לא אותו בן אדם הניתוח לא עבר בהצלחה קמתי עם 2 אשכים פצועים ! השפעות פיזיות ופסיכולוגיות הביאו אותו למצב שאני כבר לא מכיר את עצמי יותר, מצד אחד לא נעים לכתוב לכל הקוראים זה עניין פרטי אישי , אם זאת אני מרגיש שמחובתי לספר לאלה הסובלים כמוני ממערכת קשה זו.

את/ה מכיר את זה , שמאז שאתה ילד אתה יודע מה תיהיה ? לא מבחינת מקצוע ,אני מדבר על האופי שלך , על כמות ההצלחה שלך בחיים בדברים מסויימים בעלי אופי מסויים , כמו הגנים שלך שקובעים לך את צורת הגוף והפנים , כך גם עד גיל הבגרות האופי שלך נקבע , אז אצלי הוא נעצר! וקיבל תפנית פשוט כך, והתחלתי לסגל לעצמי חיים חלופיים שהם לא אני ! חיים שהם האדם לאחר הניתוח .

כמו שאמרתי תוצאות הניתוח לא הטיבו ובמקום זאת אף הוחמרו , וכרגע אני במצב של הפרעות , כאבים ,בזמן הרמת משקל , וכאבים בסיטואציות מיניות מכל סוג שהוא , זה קורה ישירות בזמן זקפה !

זה האדם האחר! זה לא אני ! לי היה כוח ! ולא היו לי בעיות מיניות מכל סוג ! אטימות הגורמים הצבאיים הצליחו לרמוס אותי פיזית בתחילת דרכי , אך לא ידעתי שמכאן הדרך ליפול היא הרבה יותר קלה ומהירה ! לא ידעתי שיהיה לי קשה לעבוד בעבודות בעלות אופי פיזי , או בכלל להכנס למערכות יחסים נורמליות, כוח הגברה והכוח הפיזי נלקח ממני ! נראה אדם מתמודד כך עם חייו ,מבלי להנות מחטוות המין. מזה 6 שנים אני נדפק פיזית ופסיכולוגית גם כן .נהייתי אדם פחדן אני קורא לזה ( חושב יותר מידיי ואז הולך) , לחוץ , אני חושש מכל דבר כמעט ,אני יכול להכיר בחורה , ותוך כדיי הדיט או השיחה , כבר להבין שאם זה יכנס לחדר המיטות , אני אשאר לבד מהר מאוד. או אם היא תכיר אותי טוב יותר , אני יהיה זה שאחראי למערכת מינית חסרת תקנה בקשר , איך לא אקנא לה בגברים אחרים ? איך לא אוותר מראש? ואשחרר אותה ממני הריי על מה אני נלחם? זה כאילו אתה מכניס את עצמך לקשר חסר משמעות, כי בשביל אהבה אמיתית אתה חייב כימיה , ופה אני יוצא מין התמונה . את הזמן הטוב בחיי הצבא לקח ממני , ואני מצפה שידאג לפצות על כך בהתאם , כי מכאן לבריאות נפשית ופיזית הדרך עוד ארוכה במיוחד שהייתי בן אדם חזק אם אופי חזק ,כך הנפילה שלי הייתה ועדיין בהתאם .את המלחמה השניה שלי אני עוד ממשיך

תודה


 

נותני חסות: