X סגירה
 

בריכת טל

בריכה טיפולית

בריכת טל ממוקמת בחצר המשק של יעל ואיתי טל. המקום ירוק, מטופח, שלו והאווירה ידידותית ונינוחה. הבריכה מקורה במשך כל ימות השנה, בקירוי המספק בנוסף מסנן קרינה uv למניעת שיזוף, ובחורף מחוממת עד 32 מעלות צלסיוס.

הבריכה מותאמת ללימודי שחייה והידרותרפיה, הן מבחינת התנאים הפיסיים שלה והן מבחינת הצוות המקצועי. הבריכה ידידותית ובעלת עומקים שונים וכמובן מצוידת במגוון אביזרים לתרגול וללימוד.

בריכת טל היא למעשה פרוייקט משפחתי של יעל ואיתי טל ועל כן האווירה המשפחתית המורגשת בה. השניים זוקפים לזכותם רקורד מקצועי עשיר. איתי בעל תעודת מציל ומפעיל בריכה, עבד שנים רבות בהדרכת נכים ב"בית הלוחם" ובהקמת הבריכה שילב את ניסיונו העשיר ומקצועיותו ויעל בעלת תואר ראשון בחינוך גופני, עם התמחות בטיפוח יציבה ותואר שני בתקשורת מקצועית באוניברסיטת "קלארק".

כמאמנת מוסמכת לשחייה, עבדה שבע שנים במועדון "אילן" ע"ש "ספיבאק", בלימוד שחייה והתעמלות לנכים וכיום גם משמשת מאמנת שחייה במרכז האימון של ה SPECIAL OLYMPICS במכון וינגייט.. 

לצד עבודה בהדרכת שחייה טיפולית מלמדת יעל גם כיום ב"סמינר הקיבוצים", במסלול לחינוך גופני. "בריכת טל" היא הבייבי של בני הזוג.

בריכת טל משמשת ללימוד שחייה כל השנה.

לקהל הרחב קיימות מגוון תוכניות מקבילות, כגון: לימוד שחיה לכל הגילאים, החל מגיל 4. חוגים לשיפור שחייה לשחיינים, בהם מושם דגש על שיפור סגנונות שחייה ופיתוח כושר גופני, באמצעים מגוונים, טיפולי הידרותרפיה, שחייה לתינוקות. "החשיבה הספורטיבית," אומרת יעל, "מלווה את כל שלבי הטיפול. כך שבסופו של תהליך, שיפור היכולות יבוא לידי ביטוי בתפקוד היום-יומי. המטרה הינה לתת לכל אדם כלים כדי שיהיה עצמאי – לא להנציח את התלות במטפל. כל אדם בסופו של דבר רוצה להיות עצמאי ולעמוד על הרגליים, בין אם זה ילד שרוצה לרוץ, להשתולל עם חברים בברכה, ילד שרוצה ענף ספורט שבו יוכל לבטא עצמו כמו ילדים אחרים, ובין אם זה מבוגר שהגיע אחרי פציעה, ורוצה להשתקם ולחזור להיות כמה שיותר קרוב לעצמו."

בריכת טל הפכה לשם דבר במקצועיותה והתמחותה בתחום השחייה הטיפולית. בזכות ההכרה המקצועית עובדים עם בריכת טל גופים מקצועיים כמו קופות החולים.

עם אק"ים רעננה עובדים על שתי תוכניות עבודה: אחת ברמת לימוד שחייה והשנייה ברמת אימון לנבחרת השחייה שמשתתפת בתחרויות "ספיישל אולימפיקס" (ארגון בינלאומי לספורט לבעלי צרכים מיוחדים).

כמו כן, יעל ואיתי תורמים את בריכת השחייה לטובת קורס צלילה לנכים, המועבר על-ידי עמותת ספורט "אתגרים".

לצד יעל ואיתי עובד צוות מקצועי, הכולל מורים לחינוך גופני, בעלי התמחות בנושא חינוך מיוחד, טיפוח יציבה וספורט לאכלוסיה בעלת צרכים מיוחדים.

כולם, כמובן, מדריכי שחייה מוסמכים. לצדם עובדת גם פיזיותרפיסטית. אין ספק שההצלחה המקצועית של המקום מתחילה מהראש - מיעל ואיתי, שיחד עם הצוות הופכים לגוף מושלם.


 

נותני חסות: