X סגירה
 

יוסי ועקנין בדרך לייצג את נכי צה"ל במועצת העיר חולון

המטרה: הנגשת העיר חולון למען הנכים ולרווחתם

יוסי ועקנין מנהל שלוחת חולון בארגון נכי צה"ל הוא אחד מחברי המועצה הוותיקים והפעילים בארגון שהחליט להתמודד למועצת העיר חולון בבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו ביום שלישי הקרוב ה- 30 לאוקטובר 2018 במטרה להנגיש את העיר חולון למען הנכים ורווחתם, כמו גם, להיות נציגם של נכי צה"ל ולסייע בטיפול מול משרדי העיריה השונים.

ועקנין נפצע במלחמת יום הכיפורים

יוסי ועקנין גדל וחונך באהבת הארץ, הוא נולד למשפחה שחרטה על דיגלה את ערכיה של מדינת ישראל ושילמה מחיר דמים כואב. יוסי נפצע קשה במלחמת יום הכיפורים מפיצוץ של חומר נפץ, אחיו רפאל ועקנין ז"ל נהרג באותה המלחמה ובן דודו שמעון ועקנין חירף נפשו בזמן הלחימה וזכה לקבל את עיטור העוז.  

יוסי ועקנין למועצת העיר חולון

יוסי ועקנין - איש יקר עם לב גדול

יוסי ועקנין הוא איש יקר עם לב גדול אשר מסייע בהתנדבות לכל נזקק. כך לדוגמא יוסי ייסד עמותת נצרכים בחולון שמחלקת מידי שבוע מאות חבילות מזון. וכן בשיתוף אחד מאולמות האירועים בעיר חולון הוא מארגן ארוחות חג לנזקקים ועוד. ()
פורטל נכי צה"ל - מברך את יוסי ועקנין

צוות פורטל נכי צה"ל מאחל הצלחה לחברנו יוסי ועקנין מנהל השלוחה בחולון שעזר ותמך בנכי צה"ל מאזור חולון ואזור הרבה שנים במסירות ובהתנדבות.

אנו פונים לחברינו נכי צה"ל בחולון לתמוך ולעזור  ליוסי חברנו להיבחר למועצת העירייה עם שי קינן לראשות העיר ולמועצה. בכך יוכל יוסי להמשיך ולעזור ולסייע מתוך העירייה להנגיש את העיר למען הנכים ולרווחתם.

יוסי ועקנין זוכה להערכה בארגון נכי צה"ל

משיחה שערכנו עם עו"ד עידן קליימן יו"ר מחוז תל אביב והמרכז בארגון נכי צה"ל שמענו דברי שבח רבים בגין מסירותו הרבה של יוסי ועקנין וארוכת השנים למען ציבור הנכים בישראל ונכי צה"ל בפרט.

(ציטוט) "...יוסי ועקנין הוא איש של חסד, איש של עשייה ונתינה ובטוחני שתושבי העיר חולון ייהנו רבות מיכולותיו ומסירותו הרבה ...."

ביום שלישי נכי צה"ל בחולון מצביעים "כן" חולון מתחדשת בראשות שי קינן.
 


 

נותני חסות: