אתר זה משתמש בקבצי קוקיז אתר זה משתמש בקבצי Cookies כדי להתאים אישית תוכן ומודעות. למידע נוסף OK
X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
מועדון החברים של פורטל נכי צהלהכרה כנכהחמי מרפאייעוץ משפטיקנאביס רפואיטפסים להורדהרכב רפואיטבלאות תגמוליםטיפולים רפואייםזכויות והטבותארגון נכי צהלאגף השיקום
X סגירה
 

הריבית במשק עלתה – גלו כיצד ניתן לשלם פחות על הלוואות ומשכנתאות

נכה צה"ל, אפשר לשלם על הלוואות שלך הרבה פחות !

שינוים בכלכלה הגלובלית הפכה את מדינת ישראל לאחת מהמדינות היקרות בעולם. אם זה לא הספיק הרי שבשנתיים האחרונות האינפלציה עלתה והובילה לעליית מחירים ועליית הריבית במשק – אלה הובילו לפגיעה קשה בכיס של כולנו. החזרי המשכנתא זינקו, כך גם תשלומים על הלוואות ומסגרת אשראי בבנק.

נדב גולדמן, יועץ בכיר בקופרי משכנתאות, חברה המתמחה בייעוץ פיננסי, מיחזור משכנתאות ומשכנתא הפוכה, מסביר כיצד ניתן לשלם פחות על המשכנתאות וההלוואות, להקטין את ההחזרים החודשים ולהימנע מהסתבכות כלכלית.

לבדיקת כדאיות ללא עלות - מלא/י את הטופס יצירת קשר בדף זה >>

או התקשרו לנדב, טלפון: 054-3456298

חסכון בהחזרי משכנתא

הריבית הגבוהה תישאר איתנו בשנים הקרובות 

השינויים בכלכלה הישראלית מצריכים כל אחד ואחת לחשב מסלול מחדש. העולם הפיננסי השתנה ומה שהיה נכון לשנת 2022 כבר לא נכון בשנת 2023.

אם נביט לרגע על טבלת ההכנסות וההוצאות החודשיות שלנו כמשפחה - נגלה שמרבית ההוצאות שלנו גדלו, אבל השינוי המשמעותי יהיה בהלוואות ומשכנתאות. השינוי בריבית הוביל לעליה שיכולה להגיע לכ-1,200 ₪ (פחות או יותר) בהחזר החודשי על משכנתאות והלוואות למשפחה ממוצעת.

במילים פשוטות זה אומר - יישאר לנו פחות כסף כל חודש לחיסכון לילדים, בילויים, לימודים, חוגי העשרה, חופשות וטיולים.

אז מה אפשר לעשות??  

ישנם כמה כלים פיננסים שבעזרתם ניתן להקטין את ההחזר החודשי. 

בפגישה קצרה עם אלעד קופרשטיין ונדב גולדמן, יועצים בכירים, ננתח את ההתנהלות הפיננסית שלכם ונבין איזה שינויים אפשר לעשות על מנת שנוכל להגדיל את הכסף בחשבון הבנק שנשאר בסוף החודש.

משכנתא הפוכה ומחזור הלוואות  - כלים להקטנת ההחזר החודשי 

מתחילת השנה הגיעו אל קופרי משכנתאות עשרות לקוחות שהרגישו שההחזר על ההלוואות והמשכנתא חונקים אותם. אנשים שרכשו דירות למגורים, נטלו הלוואה לעזור לילדים או אשראי בנקאי / חוץ בנקאי לרכישת רכב או להגשמת חלום לטיול בחו"ל.

בפגישה עם אותם לקוחות ולאחר שהנתונים נבחנו במקצועיות – הציגו נדב ואלעד את התמונה התקציבית המלאה של הבית, חלוקת ההוצאות השונות לרבות הלוואות ומשכנתא אל מול ההכנסות – תוך ראיה כלכלית להווה ולעתיד.

למשל, אחת המשפחות נקלעה לבעיה כלכלית כאשר בשנה האחרונה ההחזר החודשי על המשכנתא זינק לסכום של כ- 8,500 ₪. אותה משפחה ציינה שבנם עומד להתחתן בקרוב והם מעוניינים גם לעזור לו בסכום כספי כלשהו לתחילת דרכו. 

לאחר ניתוח מקצועי שערכו היה ניתן לראות שתמהיל המשכנתא וההלוואה הקיים לא הותאם נכון ללקוחות הללו. אומנם הרביות היו טובות אך סוג הלוואה והתקופה לא תאמו את היכולות הפיננסיות שלהם. 

בפגישה קצרה הסבירו נדב ואלעד למשפחה מה הפתרונות הפיננסים שעומדים לטובתם וכיצד שינויים קטנים בדרכי הפעולה שלהם יוכלו להוביל להורדת ההחזר החודשי לרמה שתתאים ליכולת שלהם שתיתן להם נחת ושלווה.  

בואו לבדוק אם גם אתם יכולים לחסוך...

חברות וחברים, אפשר לחסוך בתשלום המשכנתא וההלוואת מאות שקלים כל חודש !!

שמי אלעד קופרשטיין, שותף ומנכ"ל קופרי משכנתאות. נפצעתי במלחמת לבנון השנייה בכפר דבל. לאחר פציעתי למדתי ניהול השקעות ועבדתי בכלל פיננסים כמנהל קרנות נאמנות. בשנת 2012 פתחתי את חברת קופרי השקעות יחד עם שותפי נדב גולדמן. לאורך השנים מאז הפציעה ובזכות הידע הפיננסי שצברתי, עזרתי לשקם כלכלית מאות נכי צה"ל .

מניסיון אישי, הבנתי שאנחנו כנכי צה"ל, שצריכים גם ככה להתמודד עם הנכות שלנו, קשה הרבה יותר להתמודד עם מצבים פיננסים מאתגרים. הבנתי שאם נוריד לפחות את הלחץ הפיננסי, נוכל להתמקד יותר בתהליך השיקום שלנו. 

אני מזמין אתכם להתקשר אלי עוד היום ולתאם פגישת ייעוץ חינם במהלכה תוכלו לדעת אם גם אתם יכולים לחסוך מאות ואלפי שקלים בהחזר החודשי על המשכנתא הקיימת או בלקיחת משכנתא חדשה.

לבדיקת כדאיות ללא עלות - מלא/י את הטופס יצירת קשר בדף זה >>

או התקשרו לנדב, טלפון: 054-3456298


 

נותני חסות: