X סגירה
 

אבני חן לשיפור הריכוז

הסודות שמסתתרות מאחורי אבני החן

מאת: אדם רוטברד

זה לעולם לא יזיק לכם. אחרי שניסיתם תמציות וכדורים שונים ומגוונים תוכלו להיעזר גם באבנים מיוחדת - גם אם תלמדו שבוע שלם למבחן לקראת הבגרויות שלכם, אבן מסוימת עשויה לתת לכם את הכלים לריכוז ולהוביל אתכם כל הדרך אל המאה במבחן. את כל האבנים והיהלומים הללו תוכלו למצוא במחירי עלות באינטרנט, ורק תצטרכו להקליד את שם האבן בגוגל ולקבל הצעות מחיר, כמובן: בהתאם לגודל. במאמר הבא נסקור את האבנים השונות שעשויות להיות צלכם לעזר רב ונפרט מעט על סגולותיהן.

המטייט (Hematite) – לא רק לשיפור הריכוז

מקור השם הוא "דם" ביוונית. אם נחתוך את האבן תינתז ממנה אבקה אדומה שנראית כמו דם, ומכאן שמה. הסיפור של אבן זו הוא עתיק. ועוד בימי מצרים נהגו לכסות את הגופות באבני המטייט, מתוך מחשבה שהאבן תקנה למתים את חייהם מחדש. בנוגע לסגולותיה, ההמטייט עוזרת לריפוי מחלות שקשורות לדם. היא תורמת לשיפור הזיכרון והריכוז, תתרום לחשיבה היצירתית שלכם. היא נחשבת אחת מהאבנים היותר פופולאריות בתחום שיפור הריכוז ולכן מחירה גבוה מעט, אולם אל תבזבזו את הכסף על שרשרת של אבנים כאלו – אחת בודדה בכיס תספיק בהחלט.

מלכיט (Malachite) – אבן נחושת נגד כאב

חוץ מהעזרה של אבן כחולה זו בשיכוך כאבים, האבן גם עוזרת במניעת קרינה רדיואקטיבית. היא מסייעת בחיזוק מערכת החיסון, בזרימת הדם בגוף, וכמובן גם בריכוז. היא מכילה מספר צבעים: ירוק, כחול, טורקיז, וחום. תוכלו להשתמש באבן ברגעים סוערים או בעקבות טראומה שחוויתם. האבן תעזור לכם באיזון ורגיעה. היא מתאימה במיוחד לנשים בזמן כאבי מחזור או ביוץ, ועוזרת בריכוך הכאבים בזמן הלידה.

פלואוריט (Fluorite) – מתמחה באיזון והרגעה

זוהי אבן מעולה לכל מה שקשור להרגעת מתחים, ומכאן גם העזרה בשיפור הריכוז. אם אתם מחכים לאישור ההלוואות בבנק, לתשובה ממקום עבודה או מלקוח פוטנציאלי, הפלואוריט תעזור לכם להוריד מתח ולהיות במצב של קבלה מול המציאות. הפלואוריט ניתנת לאנשים הסובלים ממחלות נפש, בשל הכוח האנרגטי שלה. היא תשתיק את הלב והמחשבה שלכם, ותיתן לכם להתרכז במה שחשוב – המבחן הקרוב או הכנת מטלות בעבודה. פלואוריט היא אבן "רכה" מאוד ואף שבירה, וניתן למצוא אותה בשלל צבעים שונים ומגוונים – כל צבע מסמל משהו אחר, ובעל סגולות מעט שונות. השם שלה לקוח מתוך היסוד פלואור, מרכיב מרכזי באבן. בין כל הדפים שאתם צריכים לעבור ולקרוא, הסיכומים שצריך לשנן, האבן תעזור לכם בעשיית סדר בראש – ותראה לכם את הדרך שדברים צריכים להיעשות, בצורה ברורה וחלקה.

(רוז-קוורץ) Rose-quartz – האבן הוורודה שתתמודד עם הלב

היא מגיעה בצבע ורוד מקסים, ונחשבת מוכרת ונפוצה במיוחד. למרות הצבע היפה, אל תטעו – היא חודרת עמוק ומשפיעה מאוד על האנשים שנושאים אותה. מבין האבנים שמתחברות אל צ'אקרות הלב, היא אחת מהטובות שיש. יש לה יכולת לרפא ולהרגיע רגשות של אנשים שנפגעו נפשית מפרידה, כישלון, או אכזבה. במקום לכעוס על עצמכם, האבן תדע לנתב לכם את הדרך לאהבה עצמית גדולה יותר. בנוסף, תעזור לכם בשיפור הדמיון והיצירתיות.

נסו לבדוק גם את האבן סיטרין (Citrine), אבן אלקטרומגנטית העוזרת בהפחתת דיכאון ושיפור הזיכרון. בעזרתה, תוכלו לשפר גם את האיזון הנפשי שלכם והביטחון העצמי.


 

נותני חסות: