X סגירה
 

משק דבורים סימון - מבצע מיוחד לראש שנה לנכי צהל ובני משפחתם

משק דבורים סימון - דבש איכותי כל השנה

שבתאי סימון, נכה צה"ל הוא אחד ממגדלי הדבורים הייחודים באזור המרכז. במסגרת פרויקט נכי צה"ל למען נכי צה"ל בעלי עסקים, ביקרנו במושב סירקין, למדנו על תהליכי הדבש, הטיפול בדבורים, התרשמנו מהקסם הכפרי וטעמנו מהדבש האיכותי ששבתאי מציע למכירה לחברות ולחברים. 

7% הנחה לנכי צה"ל (אין כפל מבצעים)

שם החבר: סיימון שבתאי
טלפון: 052-3529921
כתובת: הנרקיסים 10 כפר סירקין
אתר אינטרנט - משק דבורים סימון

הקסם הכפרי של סימון

משק הדבורים סימון הוקם בשנת 1936 בכפר סירקין, סמוך לפתח-תקווה. למשק  כ- 1,000 כוורות דבורים המפוזרות באזורים שונים בארץ. כיום שלושה דורות מבני המשפחה לוקחים חלק פעיל בעבודת המכוורת שכמו יין משתבח עם השנים.

לפני כעשרים שנה, עקב דרישה הולכת וגוברת מצד אנשים רבים, פתח שבתאי במשק חנות למכירה של מוצרי דבש. החנות הינה בקתת עץ מרהיבה, היא מעוצבת בסגנון כפרי וכולה מעוטרת בדבורים.

בחנות ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים על טהרת הדבש ובניהם כעשרה סוגים שונים של דבש הנרדים שמופק מהכוורת שמוצבות באזורים שונים בארץ. בין צנצנות הדבש תוכלו למצוא: דבש אקליפטוס, דבש בצל, אבוקדו, הדרים, פרחי בר מרמת הגולן ועוד. 

הדבש שמופק במשק סימון לא עובר תהליך חימום והינו טבעי לחלוטין. לכן הוא מתגבש עם הזמן וזהו סימן לאיכותו.

בחנות תוכלו למצוא גם מגוון של מעדנים על בסיס דבש: חלבת דבש, דבש מרציפן, דבש עם פיצוחים, תפוח וקינמון בדבש וגם ליקר דבש שמהווה קינוח נפלא וכן חלות דבש, פולן, פרופוליס ושעוות דבורים.

דבש מזון מהטבע...

היום יותר ויותר אנשים מעדיפים מוצרים מהטבע ומכירים בערכו התזונתי של הדבש, סגולות הריפוי של מוצרי כוורת. בשנים האחרונות מגוון סוגי הדבש, ומוצרי הכוורת גדל והקהל נחשף למוצרים חדשים ולא מוכרים מעולם הדבורים.

במשך כל השנה ניתן לרכוש דבש טבעי ופינוקים מיוחדים, מתנות שקשורות לעולם הדבורים, ולקראת ראש השנה קיים מבחר גדול של מתנות, מוכנות או להרכבה עצמית בהתאם לרצונו ותקציבו של הלקוח. כל מוצרי החנות מוצעים בהנחה של 7% בהצגת תעודת נכה צה"ל.

אז שיהיה לכולנו שנה טובה ומתוקה כמו דבש !!

משק סימון - משק סימון - חנות כפרית שכולה דבש


 

נותני חסות: