X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
ועדות רפואיות ועדות רפואיות רופאים מומחים רופאים מומחים מכונים רפואיים מכונים רפואיים הוראות אגף השיקום הוראות אגף השיקום ביטוח לנכי צה"ל ביטוח לנכי צה"ל הכפתור הכפתור
X סגירה
 

ההסכם החדש שנחתם מי צוחק ? מי בוכה ?

לפי מה שנראה כולנו בוכים.

בתאריך ה – 16.6.2011 נחתם הסכם ספק חדש ספק ישן , בין ארגון נכי צה"ל ונציגי המחוזות לבין אגף השיקום במשרד הביטחון, ההסכם נחתם על ידי מנכ"ל משרד הביטחון האלוף (במיל) אהוד שני ובהשתתפות ראש אגף השיקום תא'ל משה צין, שנכנס זה אתה לתפקידו .

ב"קול תרועה" וקריאות "ניצחון" פורסמה הודעה בעיתונים ובאתרי החדשות.

אך מי שקרא את סופה של ההודעה גילה כי ".....הארגון יתרגם את ההסכם לשפה נהירה וברורה וישלח אותו לציבור החברים במסגרת ביטאון הלוחם...." .

האומנם, האם צריך לתרגם את ההסכם ? ואם ניתן לתרגם את ההסכם האם ניתן להבין שיש להסכם זה גם משמעות כפולה ? בקיצור האם ההסכם שנחתם טוב או רע לנכי צה"ל ?

על כל זה במאמר שלפניכם.... :

מתי זה התחיל.....

זה התחיל לפני שנתיים, כאשר ארגון נכי צה"ל יצא להפגנה מתוקשרת בסיוע של משרד יחסי הציבור של מוטי מורל, ההפגנה החלה בזמנו מול לשכת גיוס תל השומר והסתיימה בהקמת אוהל מחאה מול לשכת שר הביטחון בקריה בתל אביב.

אז כמו היום, ב – 19 בנובמבר יצאה הודעה משמחת - הושג ונחתם הסכם בין ארגון נכי צה"ל ואגף השיקום במשרד הביטחון !!!!, אלא למעט סכומי הכסף שהארגון שילם עבור הוצאות ההפגנה ושכר טירחה למשרד יחסי הציבור, החברים והחברות בארגון נכי צה"ל לא זכו לקבל את פירות ההסכם שנחתם.

אז מה בעצם קרה ? משרד הביטחון – אגף השיקום לא עמד מאחורי ההסכם והתעלם באופן בוטה מהדברים שסוכמו עם הארגון, במקום עמידה בהסכם קיבלנו אנו – נכי צה"ל את ועדת גורן.

עיקרי ועדת גורן

ועדת גורן בראשות כב' השופט גורן קבעה מספר המלצות הקשורות בזכויות נכי צה"ל וכך פתחה בעצם "צוהר" שאיפשר לאגף השיקום להקפיא את כל ההתנהלות אל מול ארגון נכי צה"ל.

על פי ועדת גורן יש צורך להפריד בין נכי צה"ל שנפצעו תוך כדי ועקב שירותם הצבאי לבין אלו שנפצעו בתאונות דרכים, תאונות עבודה ומחלות.

בנוסף דנה ועדת גורן בזכאות לרכב רפואי וזכאויות נוספות אשר ניתנות כיום לנכי צה"ל על ידי אגף השיקום במשרד הביטחון.

המצב הכלכלי – משפיע גם על נכי צה"ל

בשנים האחרונות המצב הכלכלי במדינת ישראל, גרם לזכויות וההטבות להם זכאים נכי צה"ל להראות מגוחכים, מחירי הדלק האמירו לשמיים, מחירי הדירות הוכפלו, מוצרי היסוד הועלו, החשמל המים הארנונה לעומת זאת התגמולים וההטבות אותם אנו זכאים לקבל ממשרד הביטחון לא עלו ביחס ישיר ואנו נכי צה"ל מוצאים עצמנו נאלצים להוציא יותר כסף מידי חודש אף שבמקרים רבים אין מאין.

לנכי צה"ל מגיע יותר

אין ספק בליבנו שלנכי צה"ל מגיע יותר, נכי צה"ל לא בחרו לחיות את חייהם תוך התמודדות יומיומית עם נכות ומוגבלות, נכי צה"ל נפצעו בזמן ששרתו את המדינה והיום המדינה צריכה לדאוג להם לחיות בכבוד ועצוב מאוד שזה לא כך.

המדינה צריכה להוקיר את נכי צה"ל ובמקום זאת היא נלחמת בהם, היא נלחמת דרך תקציב אגף השיקום, וקיצוץ התקציב אומר דבר אחד "פחות הטבות", "פחות תגמולים", "פחות טיפוליים רפואיים".

הדרך היחידה בה נכי צה"ל יוכלו להחזיר קצת מכבודם הוא לעמוד איתן עם ארגון חזק בעל הנהגה לוחמת מול אגף השיקום ולדרוש את הזכויות, התפשרות על הזכויות היא מהן כניעה לאגף השיקום שתוביל את נכי צה"ל לאיבוד זכויות והטבות .

מה נכי צה"ל מצפים לקבל ?

1. עדכון תגמולים חודשיים
2. עדכון תגמולים מיוחדים
3. עדכון דמי נסיעה
4. הגדלת הסיוע לרכישת דירה
5. הגדלת מענקי נישואין
6. עדכון דמי ניידות וקבלת תוספת בגין עליית מחירי הדלק
7. שמירה על כל ההטבות המגיעות להם
8. עדכון הסכומים וקבלת הטבות חדשות נוספות.
9. לחייב את אגף השיקום ליידע אותם עבור כל הזכויות המגיעות להם
10. לקבל יחס הוגן ואנושי מצד עובדי אגף השיקום
11. קבלת סיוע במציאת מקומות תעסוקה
12. הוצאת הועדות הרפואיות מאגף השיקום והעברתן לגוף נטרלי.
13. ביטול מסקנות ועדת גורן

מה קיבלו נכי צה"ל בפועל ? לא הרבה  !

השאלה שצריכה להישאל היא פשוטה :

האם תקציב התמיכות עלה על חשבון זכויות הנכים ?

לאור העובדה הידועה לנו שאומרת חד משמעית שתקציב אגף השיקום לא עלה .... אז במה יתבטא ההסכם שנחתם בין אגף השיקום לארגון נכי צה"ל לטובת הנכים ?
במילים אחרות העוגה נשארה באותו הגודל .... עכשיו צריך לראות איך חילקו אותה ... או מי צוחק ? ומי בוכה ?.

תקציב אגף השיקום מחולק בין :

א. תגמולים והטבות לנכים
ב. סיוע לארגון נכי צה"ל ובתי הלוחם
ג. הוצאות אגף השיקום כ"א, ועדות וכד'.
ד. רכישת תרופות, עזרים רפואיים ותשלום לשירותי רפואה.

בפועל כאמור החלוקה לא השתנתה, אגף השיקום נשאר עם אותו התקציב,

ארגון נכי צה"ל נשאר עם אותה התמיכה (רק לאחרונה פרסמה כרמלה מנשה כי ארגון נכי צה"ל העלה את שכר הבכירים ב – 30% רטרואקטיבית שנה אחורה).

אז מה בעצם קרה כאן ? האם עובדים על נכי צה"ל  ?

התשובה היא כן ולא !!!

הארגון אומנם השיג מספר מטרות ראויות לציון  כדוגמת :

1. מתן טיפול רפואי מלא על ידי אגף השיקום לנכים בעלי נכות מיוחדת 100%+.
2. מתן אפשרות לבן משפחה לשמש כמלווה.
3. הגדלת התגמול לנכה המתבגר.
4. עדכון התגמולים בהתאם למדד והעברת תוספת בגין עדכון זה – בארבע פעימות.

אבל.... וכאן מגיע אבל גדול , על פי מיטב הבנתנו ישנן מספר רב של נקודות בהן דנים ארגון נכי צה"ל ואגף השיקום כבר למעלה משנתיים נקודות שבהסכם הקודם נראו סגורות אך עדיין אין עליהם הסכמות ואולי במקרה זה רתמו את העגלה לפני הסוסים .

מסקנות ועדת גורן עדיין עומדות ותלויות אל מול נכי צה"ל.

בנוסף ישנן מספר רב של מקרים בהם לוקחים תקציב מהוראה אחת ומעבירים תקציב להוראה אחרת, מקטינים את הזכויות המגיעות לנכי צה"ל – ומעבירים את התקציב שלהם לזכויות אחרות – אותם לדעתנו ארגון נכי צה"ל רוצה לקדם.

כך לדוגמא :

1. הוראת אגף השיקום 50.13 – חמי מרפא (טיפול רפואי בחמי מרפא)

הוראת אגף השיקום המטפלת בנושא חמי מרפא שונתה על ידי אגף השיקום בתאריך 1.4.2010, השינוי התבטא בקיצוץ של ימים בזכאות לטיפולים בחמי מרפא וכן הסרת סעיפים מהזכאות .

כך נוצר מצב שנכים רבים שהיו זכאים לצאת לטיפולים בחמי מרפא בעבר – איבדו את זכאותם ונמנע מהם לצאת לטיפולים בשנה האחרונה.

ארגון נכי צה"ל היה צריך לעמוד על כך שההוראה תחזור לקדמותה עבור נכים שידעו על זכאותם ועבור נכים שהיו זכאים אך לא ידעו זאת. (הארגון אמור להגן על כולם באותה המידה). לא זאת אף כי ארגון נכי צה"ל היה צריך לדאוג ליידע את הנכים שעד כה לא ניצלו את זכאותם מחוסר ידיעה לעשות כן.

בפועל הגיע ארגון נכי צה"ל לפתרון יצירתי – נכים שידעו על הזכאות וקיבלו טיפול בעבר ... ימשיכו לקבל אך חלקם יאלצו להסתפק רק ב – 10 ימי טיפולים במקום 14 ו – 21 ימים להם היו זכאים.

בנוסף .... נכים שלא היו מודעים לזכאותם לטיפולים בחמי מרפא  - ויגלו בדיעבד שיהיו זכאים לטיפולים בחמי מרפא – לא יוכלו לקבל זכאות זו – למרות שחבר ארגון אחר שסובל שאותה פגימה כן יקבל טיפול – הרי נוצרה כאן איפה ואיפה, בין שני חברי ארגון שהיו אמורים לקבל הגנה , אך בפועל הארגון דאג אך ורק לאחד מהם .

אז מה יוצא מזה למשרד הביטחון ?

משרד הביטחון יודע במדויק כמה נכים זכאים לטיפול בחמי מרפא וכמה ימים זכאי כל אחד, על פי נתון זה מתקצב אגף השיקום את עלות ההוראה כך לדוגמא :

אם קיימים 200,000 ימי זכאות וכל יום זכאות שווה לדוגמא 500 ₪ - אזי תקציב ההוראה הינו 100 מיליון ₪ בשנה.

מספיק לאגף השיקום להקטין את ימי הזכאות ב – 10% על מנת לחסוך 10 מיליון ₪ בשנה, את הסכום הזה אגף השיקום מוכן לחלק בין קיצוץ בתקציב ובין העברה של חלקו לזכאות אחרת .

במילים אחרות לוקחים מכיס צד שמאל 100% חציו מעבירים לכיס צד ימין והחצי השני חוזר לתקציב אגף השיקום / משרד הביטחון.

2. מענק נעלים – הוראת אגף השיקום 53.07

הוראת אגף השיקום המטפלת בנושא מענק נעלים שונתה על ידי אגף השיקום בתאריך 1.2.2009, השינוי התבטא בקיצוץ של הזכאות לקבלת מענק נעלים.

כך נוצר מצב שנכים רבים שהיו זכאים לקבל מענק נעלים בעבר – איבדו את זכאותם ונמנע מהם לקבל את המענק בשנתיים האחרונות.

ארגון נכי צה"ל היה צריך לעמוד על כך שההוראה תחזור לקדמותה והזכאות תורחב כפי שהייתה נהוגה בעבר.

גם כאן הגיע ארגון נכי צה"ל לפתרון יצירתי – נכים שקיבלו ימשיכו לקבל , נכים שלא קיבלו לא יהיו זכאים להטבה זו לעולם.

איפה ואיפה, בין שני חברי ארגון שמשלמים את אותם מיסי חבר ושהיו אמורים לקבל הגנה שווה, אך בפועל הארגון דאג אך ורק לאחד מהם – במקום ליידע את אלו שלא קיבלו והיו זכאים לכך .

שוב מה יוצא מזה למשרד הביטחון ?

מספיק לאגף השיקום להקטין את הזכאות למענק נעלים ב – 10% על מנת לחסוך מיליוני ₪ בשנה, את הסכום הזה כאמור אגף השיקום מוכן לחלק בין קיצוץ בתקציב ובין העברה של חלקו לזכאות אחרת .

יעני ישרא-בלוף.... לוקחים מכיס צד שמאל 100% חציו מעבירים לכיס צד ימין והחצי השני חוזר לתקציב אגף השיקום / משרד הביטחון.

3. ניתן להמשיך ולהראות כיצד מקצצים לנכי צה"ל כאן בשביל לתת לנכי צה"ל שם ... אך מדובר באותה השיטה ואותה הדרך - וקצרה היריעה מלתאר זכאות זכאות

גילוי נאות

למען הגילוי הנאות – המו"מ מול אגף השיקום היה קשה מאוד, הרצון העז של ראשי אגף השיקום לקצץ בתקציב והזכויות  היה בלתי נמנע.

אלמלא היה מגיע ארגון נכי צה"ל להסכם זה, הרי שאגף השיקום היה לוקח את מלוא סכום הקיצוץ בהוראות לעצמו – ההסכם שנחתם עם ארגון נכי צה"ל מאלץ את אגף השיקום להסתפק רק בחלק מהקיצוץ ואילו את שאר הכספים ליעד להטבות אחרות.

יחד עם זאת אנחנו מאמינים כי במידה ובראש הארגון הייתה – הנהגה חזקה יותר, הנהגה לוחמת יותר, הרי שאגף השיקום לא היה מעז לעשות קיצוצים.

אנחנו חושבים שארגון נכי צה"ל חזק ולוחם היה יכול לשפר את הזכויות וההטבות המגיעות לנכי צה"ל – לדאוג לעליה משמעותית בדמי הניידות, להסיר מעל ראשי נכי צה"ל את החרב של ועדת גורן ולבסס את מעמדם של נכי צה"ל מול אגף השיקום והחברה בישראל.

אך כאשר אנו שומעים בתקשורת שראשי ארגון נכי צה"ל עסוקים בלדאוג לעצמם, נוגסים מתקציב החברים ומוסיפים למשכורתם המדושנת 30% תוספת ... אין הרבה מה לצפות....

מצ"ב קישור לראיון עם כרמלה מנשה בנושא..... (לחצו על הקישור להורדת הקובץ)

בכירי ארגון נכי צה"ל העלו את שכרם ב - 30% רטרואקטיבית  מתחילת השנה

 

אז שלא יעבדו עליכם ......

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר מאה עשרים וארבע:
ראובן גלברד
תאריך: 28/07/2011
כותרת: דמי הבראה בחמי מרפא - הכתבה נכונה - לפחות ביחס אלי

תוכן: מאידך, התקציב מוגבל. מספר הנכים במ\\\"י גדל בהתמדה - מעבר ליחס לגידול באוכלוסיה. מדוע? הפתרון (שאינו נוח לארגון כי הוא מקצץ במספר חבריו, ןלכן - בכוחו): להפריד מעתה והלאה בין הנפגעים בשדה הקרב והאימונים לבין כל השאר. את השאר להעביר לביטוח לאומי! מעשית, ניתן לעשות זאת רק עם אלה שייפגעו בעתיד. זה צודק מוסרית ומוצדק תקציבית!!

אורן אקרמן - יו\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
תאריך: 09/07/2011
כותרת: הפרסום לגבי חמי מרפא , ונעלים ממש לא נכון והמפרסם ראוי שילמד ההסכם ולאחר מכן יפרסמו ורצוי במדוייק

תוכן: ביקורת בונה בארגוננו היא חיונית ואף יכולה לקדם ובלבד שתהיה מדויקת אחראית ותציע אלטרנטיבות , המפרסם לא דייק, וחלק מהדברים אף קרובים להשמצה , מזכיר לכולם כי מ 2002 זכויותינו נפגעו ורבים שתקו .

אנונימי
תאריך: 09/07/2011
כותרת: מסכימה

תוכן: מסכימה עם כל מילה. העניין הוא שגם מי שייבחר בעתיד ינהג אותו הדבר... ברגע שהם נבחרים אז כל הבטחותיהם מתרוקנות מתוכן...

שלמה אבנר
תאריך: 07/07/2011
כותרת: עולם כמנהגו נוהג

תוכן: האם משהו מנכי צה"ל האמין באמת ובתמים שמנהלי האירגון ידאגו לנכים עצמם????
כל אחד דואג לכסא שלו ולא מעניין אותם הנכים שהם אמורים לייצג נגד המוסדות.תמיד עבדו עלינו וימשיכו לעבוד עלינו כי אנחנו פריירים ששותקים ומאפשרים להם לנהוג איך שהם רוצים.הם יודעים רק לספר לנו שהסיגו הרבה דברים,אך האמת המצב הולך ומחמיר במקום להשתפר. חברי תמשיכו לחלום כל עוד אנחנו שותקים. עם הכח הרב שיש לאירגון יכול להשיג הרבה דברים ולשפר את המצב אך כל אחד שם למעלה דואג לתחת שלו!!!! רק שנהיה בריאים

אורן שלמה
תאריך: 06/07/2011
כותרת: חמי מרפא

תוכן: מתי סוף סוף נקבל את זכיותינושניגזלו מאיתנו אחרי עשר שנים של קבלת טיפולים

חיים חבה
תאריך: 05/07/2011
כותרת: טיפולים וזכאויות ע\\\\\\\\\\\\

תוכן: אגף השיקום מתחמק מזכויות ע\\\\\\\\\\\\\\\"י הסתתרות ו
מאחורי סעיפי משנה

גדי מורד
תאריך: 04/07/2011
כותרת: דמי חימום

תוכן: מדוע נכי כויות כמוני שמקבלים דמי קירור
לא אמורים לפי ההגיון לקבל גם דמי חימום?

כלפון שלום
תאריך: 02/07/2011
כותרת: הסכם החדש

תוכן: כל הכבוד לתגובות הן נכונות אין לי מה לומר עוד אני לא הבנתי מה מקבלים בכלל הכל זריעת חול ביענים שלנו אנחנו תמיד נהיה הנטל על אגף השיקום למה ????

איציק
תאריך: 02/07/2011
כותרת: לצערי בכל מקום שמדובר בכסף שוכחים יושר מהוא

תוכן: ללא תוכן

אברהם
תאריך: 02/07/2011
כותרת: שכר עובדי הבכירים באירגון נכי צה"ל עלה ב-30 אחוז

תוכן: שכר הבכירים משולם חלקו מהמס שאנו נכי צה"ל משלמים,וזה כולל למנכ"ל שלא זכור לי שהמינוי שלו היה במכרז שפורסם לנו הנכים כיכולים להשתתף בו.
המס שאני משלם הינו כ-10 מהגמלה שלי
שהינה כ-600 ש"ח שהינה חלק די נכבד מתקציב המחיה החודשית שלי ,כאשר מנגד שכרו של המנכ"ל לפי כרמלה מנשה הינו מעל 30,000 ש"ח האם זה לא אבסורד.
נא תשובתכם בפורטל זה .

מיכאל
תאריך: 02/07/2011
כותרת: מבקר המדינה צריך להתערב ולחקור את התנהלות הארגון על בכיריו !

תוכן: ללא תוכן

xxx
תאריך: 01/07/2011
כותרת: בשורה התחתונה לא הבנתי מה מקבלים

תוכן: מה השתנה הלילה הזה מכל הלילות
מה השגנו בהיום שלא קיבלנו בעבר,
אני נכה 50% נצרך , מה השינוי היום לעומת העבר

יורם שרון
תאריך: 01/07/2011
כותרת: אני מסכים

תוכן: קראתי את המכתב וכן את התגובות של החברים-האמת אני חייב להזדהות עם כל מה שנכתב!!! ונוסף לכך אני בהלם וחרדה על מחול השדים שמתחולל בתוך הארגון שאמור להיות -ארגון נכי צה\\\"ל-הפך להיות של נבחרי הארגון ואילו הנכים משמשים להם מנוף לצורך קידום צורכיהם האישיים!!!!יש להפסיק לאתר השחיתות ויפה שעה אחת קודם!!!!!

גל .
תאריך: 01/07/2011
כותרת: חבר\\\\\\\\\\\\\\\'ה חייב לקום מה צריך להתחנן

תוכן: חייבים לסגור לחיים בר את הלשכה ושיחזור לחיפה להוריו לאכול כרוב כבוש הוא בסך הכל בובות חוטים של האגף אחוזיו נמוכים בקושי עובר את \\\\\\\\\\\\\\\'\\\\\\\\\\\\\\\'אחוז החסימה\\\\\\\\\\\\\\\'\\\\\\\\\\\\\\\' פסוריאזיס בכל אופן זה לא העניין הוא משתין עלינו בקשת צריך לטאטא אותו כמו אבק מלשכת הי\\\\\\\\\\\\\\\'\\\\\\\\\\\\\\\'ור אם במצריים הצליחו ועוד את מי נשיאם הדיקטטור אז מי זה הפקידון חיים בר ? אנו כ60000 אלף מספיק רק 10000 כדי להעיף אותו לכל הרוחות מי שמעוניין שיצור איתי קשר פה ונתקדם הלאה למרות שאני מדבר לקירות אבל לפעמים גם להם יש אוזניים חברים התעוררו בואו נעשה מעשה נרעיד את האדמה 30 אחוז העלאה שלהם גם ב 4 פעימות אנו אולי קבלנו 3 אחוז שעדיין לא ראינו וגם זה בספק ואם יהיה אז מחולק ל4 ובנוסף נפגענו קשות מכל מהלכי שטייניץ ביבי והאגף אין מי ששומר עלינו מכרו אותנו בגרוש

דן נחושתן
תאריך: 30/06/2011
כותרת: ל\\\

תוכן: "הבחירים הגזימו. חבל לדלל את האחדות
ולגרום למרי נגד הארגון .
כדאי מאוד שהבחירים יתחילו לבדוק את עצמם".
התכוונת וודאי ל"בכירים". ובכן, על איזו אחדות מדובר? האם חבורה מושחתת שכזו תבדוק את עצמה? אנחנו, המשלמים את משכורתם, הם אלה שחובתם לבדוק את הבכירים וראה מה נעשה. איש מהם אינו מעל כולנו אלא הם חברים כמונו, וכיוון שכך מוטב ש"נגדיל ראש" ונשלח אותם למקום הראוי לשכמותם! ואת הבעיות שיש לנו אל מול אגף השיקום יפתרו אנשים ישרי כפיים ודרך, ולא בכאלה מדובר כאן אלא להיפך.
ואשר לפרסום עלות שכר הבכירים: מה הרבותא? ברור שהעלו את שכרם רטרואקטיבית, ומי יודע מה משמעות רטרואקטיבית? ממתי? אין זה משנה כלל ועיקר שכן מעלו באמון ציבור הנכים וגזלו את כספנו, שלכן שוב, הפתרון הוא דראסטי אבל אין בלעדו. אני משוכנע גם שכשתיווכח במה הם נוסעים ומה הקציבו לעצמם תסמרנה שערותיך מזעם.
איך אמרה הסיסמא הנושנה ההיא? "מושחתים - נמאסתם"? שמות התואר שחבורת ראשי הארגון ראויה להם חריפים בהרבה ואיני רוצה להכתים את המסך..
המלחמה נגד החבורה הזו היא מלחמת מצווה - יש להחזיר את הכבוד ואת ואת לארגון המכובד הזה שמטרותיו נאצלות, ולא לתת לנבלה מסוג זו שהתרחשה - על חשבוננו - לשתתרחש שוב.
אני משוכנע שזה רק קצה הקרחון ושעוד ניוודע על מעשים שנעשו בכספנו ברמות שלא יאומנו.
אזי שוב: הבייתה, ואם לא אתמול אז לכל היאוחר מחר, כפשוטו.

גלעד
תאריך: 30/06/2011
כותרת: מחיר הקוטג' ירד - עלות שכר "הבכירים" בארגון לא יירד לעולם.

תוכן: לא יירד ואתה יודע למה? כי לבכירים - באמת במרחאות כפולות - אין כבוד ורגישות כלפי הנכה. הם רוטאים בארגון נכה צה"ל הזדמנות עסקית ולא גוף שנועד לסייע לנכה.

אבי
תאריך: 30/06/2011
כותרת: הגולם קם על יוצרו

תוכן: תמורת שכר של למעלה מ-100 ש.ח. לשעה ביום (שכר היו\\\"ר), ובעקר כאשר אתה נכה לייט,ולא שפכת טיפת דם (פרט לגילוח),קל מאד ליישר קוו עם משרד ה \\\"שיקום\\\"

נאסיף אבו ריש
תאריך: 30/06/2011
כותרת: !!!!!!!!

תוכן: כל הכבוד להנהגה של הארגון ואני לא מסתכל בצלחת של אחירים.רק תדעו לכם אתם הקודקודם למעלה שהרבה חברים משלימים את התרופות והטיפולים שלהם מהכסף של הילדים אחד מהם זה אני שקונה את שאר הטיפל שלי בטענה שלהם שזה פוגיע בבריאות שלי.ואין להם שום בעיה עם זה ועוד ועוד!!!!!!

דן וגנר
תאריך: 30/06/2011
כותרת: \\\

תוכן: יש לדרוש מיו\\\"ר הארגון (האמור ל\\\"עבוד\\\" עבורנו) שיפרסם על לוח המודעות בכל בתי הלוחם את עלות שכרם של חמשת בכירי הארגון (כולל שכר ברוטו, גילומים, הוצ\\\' רכב, (האם נוסעים ברכב של הארגון, הפרשות סוצ\\\טל' אש"ל וכו'

חי
תאריך: 30/06/2011
כותרת: דמעות

תוכן: כבר מזמן אין בוכה הבוכים מתים מהר יותר מאנשי הצמרת, החיים על חשבון הבוכים.
הדמעות יבשו. וכמו בכל מערכת במדינה הראש מקבל ב.....% יותר מאשר המשלם. גם בארגון הקרובים מרוויחים ומורידי הצלחות אוכלים שאריות.

שרון
תאריך: 29/06/2011
כותרת: ברור, הם משוחתים, אנשי האירגון. על חשבוננו

תוכן: מצבנו מחפיר, חלקנו על סף רעב, אבל הם מקבלים משכורות עתק. בושה. שנצא לרחוב? מי יממן לנו הפגנה?

אילן
תאריך: 29/06/2011
כותרת: העלאת מחיר הקוטג' בשניים וחצי היא לא מוסרית?? העלאת השכר ב-30 אחוז מכספינו ובניגוד לרצוננו ודעתינו - היא לא מוסרית!!!!!!

תוכן: אם כן - למה לא להגיד את זה בקול רם וברור!!

שולי
תאריך: 28/06/2011
כותרת: האירגון מתחיל לזייף

תוכן: האירגון מתחיל לזייף
חבל - על גב מס החבר לאירגון
הבחירים הגזימו. חבל לדלל את האחדות
ולגרום למרי נגד הארגון .
כדי מאוד שהבחירים יתחילו לבדוק את עצמם
לנו הנכים ישנן עוד הרבה בעיות לא פתורות מול אגף השיקום .

אורי
תאריך: 28/06/2011
כותרת: רק דבר אחד קטן... את מי תמיד דופקים? כמו תמיד רק את החלשים...

תוכן: לאמר את האמת? הכתבה הזו הינה סיבה מספיק טובה ובעיקר הסוף שלה... להפסיק חברות בארגון כזה שדואג רק לרווחת בכיריו. כנכה (מיום הכיפורים)אני מתבייש שזכויותי נמכרות בנזיד עדשים בעוד שבכירי הארגון מעלים את שכרם ב 30% רטרואקטיבית.
בושה למדינה שכך סוחרת בנכיה הלוחמים לשעבר ובושה לארגון הנותן יד להעלת שכר בכיריו.
אני מתבייש. ועליי לציין כי איני נמנה על אף אחד מהנהנים.

דן נחושתן
תאריך: 28/06/2011
כותרת: לאפרים כהן

תוכן: קודם כל תיקון טעות כתיב:"על תשקטו ואל תשתקו!" צ"ל אל תשתקו.
ולאפרים: השאלה היא אם מעבר למה שכתוב בכתבה אתה מבין מה מגיע למי מגיע ולמה בכלל... קשה להניח שיש מי היודע וזאת מחמת חוסר השקיפות המכוון המשחק לידי אגף השיקום ולידי מי שאינו מעוניין שנדע.
והסייפא: "בכירי ארגון נכי צה"ל העלו את שכרם ב - 30% רטרואקטיבית מתחילת השנה". מה ארע לתגמוליך? האם עלו ב-30%? האם עלו בשנים האחרונות ב-30%? מה משדרת לכולנו העובדה שמתכנסת לה החבורה הלזו ומחליטה על העלאת שכר משתתפיה ולא על שיפור תנאי הציבור שהחבורה הזו מייצגת?
וודאי שיש להילחם בתופעה ומחולליה חסרי הבושה. יש ספק???
הקריאה היא לא למלחמה בארגון אלא לראשי הארגון שלבושתנו נבחרו ע"י מי שהתביע להם - ללא ספק מאנשי שלומם וקוטפי הקופונים.
שוב: לנקות את האורוות ויפה שנה אחת קודם!

אפרים כהן
תאריך: 28/06/2011
כותרת: ארגון נכי צהל

תוכן: איני מבין, האם הכתבה היא קריאה למלחמה בארגון נכי צהל? הרי מהכתבה אין להבין מה מגיע למי מגיע ולמה בכלל

דן נחושתן
תאריך: 28/06/2011
כותרת: ריחות רעים מאוד

תוכן: מדוע העלאת השכר של בכירי הארגון מוזכרת כלאחר יד? אף אחד לא רואה את הסאוב, את החשדות לשחיתות, את ההתעלמות מצרכי הנכים (דוגמא - דמי ניידות שלא עלו בשנים האחרונות כשמחיר הדלק עלה בעשרות אחוזים), את הנתק בין ראשי הארגון לנכים, את החקירות והחשדות שפורסמן בזמנו נגד ראשי הארגון של שחיתות עמוקה, את חוסר השקיפות. ראשי הארגון מזמן לא מייצגים אותנו, אינם עושים פעולות למעננו אלא למען עצמם. היתכן ששכרם עלה כך בעוד שלנו, האמורים להיות מיוצגים על ידי הארגון, אין איש שדואג לרווחתנו? אינספק שאגף השיקום מאושר משום שמולו פועלת חבורה מושחתת וחידלת אישים. אין מה לדבר על שקיפות כלפי חברי הארגון, כמובן . להעיף אותם אתמול, מזוטר עד בכיר ולנקות את האורוות. שכן אחרת ימשיך מצבנו להידרדר. הצטרפו למחאה. פותח לשם כך עמוד בפייסבוק ואפרסם את הלינק. על תשקטו ואל תשתקו!

אנונימי
תאריך: 27/06/2011
כותרת: מנכ"ל הארגון חיים רונן - הוא בין מקבלי העלאה

תוכן: למה לא מציינים שמנכ"ל הארגון נמצא בין אלו שחוגגים על השכר

לשרותך, נכה צה"ל