במשך תקופה ארוכה, הצטברו תלונות רבות של גולשי פורטל נכי צה"ל על יחס לקויי מצד נותני השירותים השונים, באגף השיקום, בוועדות הרפואיות, בבדיקות רופאים מומחים ובבתי המלון השונים – בהם מתארחים נכי צה"ל במסגרת טיפולים בחמי מרפא. מה כאן לא בסדר ? מה לא עובד ? מדוע נותני השירותים אינם רגישים לנו נכי צה"ל ?, מדוע אנחנו מרגישים כי רומסים את כבודנו ומזלזלים בנו.
מדוע נכי צה"ל תלויים במצב הרוח של נותני השירותים השונים ?
מדוע נכי צה"ל שבויים בידי נותני השירותים השונים ?
מדוע נכי צה"ל לא מעניינים את נותני השירותים השונים ?
מדוע לנכי צה"ל לא ברור מה התהליך, מהם הזכויות וכיצד עליהם לפעול אל מול נותני השירותים ?
מדוע נותני השירותים מטפלים / מתייחסים / מסבירים לנכי צה"ל בגסות רוח ?
מדוע נכי צה"ל נתפסים כאידיוטים על ידי נותני השירותים השונים ?
מדוע נכי צה"ל מפריעים לשגרת יומם של נותני השירותים השונים ?
מדוע נכי צה"ל מהווים מטרד לנותני השירותים השונים ?
מדוע לנותני השירות אין עניין ונכונות להבין את נכי צה"ל ?
מדוע נכי צה"ל זוכים ליחס מעליב, גס ולא הוגן ?
ומכאן לשאלה החשובה ביותר ..... אם נותני השירותים השונים מקבלים שכר בזכות נכי צה"ל, מדוע הם מרשים לעצמם להתייחס לנכי צה"ל כמו שהם מתייחסים ?, זה מגוחך אם לא יהיו נכי צה"ל להם לא תהיה פרנסה !!!
מטרת האמנה שלהלן היא ליצור מוטיבציה לשיפור איכות השירות לנכי צה"ל באמצעות בחירת מצטיין החודש על ידי נכי צה"ל הגולשים בפורטל נכי צה"ל :
נותן שירות שיקבל את כמות הכוכבים הגבוה ביותר יזכה כמצטיין החודש ויקבל חשיפה, הוקרה ופרס תעודת מצטיין החודש מפורטל נכי צה"ל.
אמנת השירות נועדה ליצור התחייבות ומחויבות של נותני השירותים לנכי צה"ל וזכאי אגף השיקום
נותני השירותים מתחייבים לתת לנכי צה"ל את השירות לו הם זכאים בהתאם להוראות אגף השיקום וחוק הנכים תגמולים ושיקום ומתוך מטרה לשפר את איכות השירות, כדי להפוך את חיי נכי צה"ל לנעימים יותר, לשפר את ההרגשה של נכי צה"ל ולתרום לשיפור כולל ביחס הניתן לנכי צה"ל.
1. להשרות ביטחון בקרב כני צה"ל ולהסיר דאגה מליבם בתחום שבאחריותנו
2. להיות מחויבים לנכי צה"ל במתן שירות אדיב ומסור.
3. ליידע את נכי צה"ל לגבי כל ההטבות והזכויות המגיעות להם.
4. לתת שירות שווה והוגן לכל נכי צה"ל ללא משוא פנים.
5. לשאוף לסייע לנכי צה"ל גם מעבר לגבולות והגדרות התפקיד
6. להיות זמינים, להגיב לפניות של נכי צה"ל בזמן סביר ולעמוד בלוחות הזמנים הנדרשים.
7. לתת שירות מקצועי, יעיל ואיכותי לנכי צה"ל.
8. לקיים ערוצי תקשורת פתוחה ונגישות קלה של נכי צה"ל אלינו נותני השירותים.
9. להיות קשובים, אמפתיים, מתחשבים, נעימים ואדיבים לכלל נכי צה"ל
10. להיות אמינים לשמור על אתיקה מקצועית ועל דיסקרטיות של נכי צה"ל