אתר זה משתמש בקבצי קוקיז אתר זה משתמש בקבצי Cookies כדי להתאים אישית תוכן ומודעות. למידע נוסף OK
X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
מועדון החברים של פורטל נכי צהלהכרה כנכהחמי מרפאייעוץ משפטיקנאביס רפואיטפסים להורדהרכב רפואיטבלאות תגמוליםטיפולים רפואייםזכויות והטבותארגון נכי צהלאגף השיקום
X סגירה
 

ברכת שנה טובה מצוות פורטל נכי צה"ל

ערב ראש השנה תשפ"א

חברות וחברים יקרים,

שנה חדשה מתחילה בפורטל נכי צה"ל

הינה מסתיימת לה שנת תש"פ ושנה חדשה עומדת בפתח תשפ"א. השנה שחלפה היתה שנה מאתגרת שחוללה שינוי בכל העולם. וירוס הקורונה שהתפשט, פגע בכלכלה, בחיי החברה והמשפחה. עובדים הוצאו לחל"ת, עסקים חווים משבר כלכלי, אנשים נאלצים להסתובב עם מסכות ולשמור על ריחוק חברתי. אכן תקופה לא קלה שמותירה רבים מחברינו בבית, ללא פעילויות ועם חשש כבד. 

התפרצות מגפת הקורונה פגעה קשה מאוד בחברינו בעלי העסקים. אנחנו בפורטל נכי צה"ל התגייסנו למענם והקמנו פרויקט מיוחד: נכי צה"ל למען נכי צה"ל בעלי עסקים, עוזרים לעסקים של נכי צה"ל שנפגעו ממשבר הקורונה - לא משאירים את חברינו בעלי עסקים לבד בשטח. במסגרת הפרוייקט אנו מזמינים את נכי ונכות צה"ל ובני משפחותיהם להעזר בעסקים שנמצאים בבעלות נכי צה"ל על מנת לעזור להם לעבור את משבר הקורונה.לרשימת העסקים לחצו כאן >>

משלחת ילדי נכים לקנדה

המשלחת של ילדי נכי צה"ל לקנדה שהערכת כל שנה בשיתוף עמותת IVOW במונטריאול קנדה , בוטלה בשל מגפת הקורונה. ושנה הבאה נעשה מאמצים לראות כיצד נוכל להוציא קבוצה גדולה יותר של ילדים. בשנים האחרונות יצאה משלחת של כ- 100 ילדי נכי צה"ל ונפגעי פעולות איבה לחגוג בר/בת מצווה בטיול חווייתי למחנה קיץ בקנדה במונטריאול ולאחריו טיול של שבוע ימים בין אתרי התיירות המפורסמים של מונטריאול, אוטווה, טורונטו ועוד. הילדים ביקרו בוונדרלנד, מפלי הניאגרה וצפו במשחקי הוקי בטורונטו.

מערכת זהבית+

פורטל נכי צה"ל ממשיך להפעיל במסירות כבר מספר שנים את מערכת זהבית+, מערכת ייחודית לאיתור זכויות בקליק, מערכת שלמעט בפורטל נכי צה"ל, לא קיימת באף מקום אחר.

מדובר במערכת חיפוש אוטומטית של זכויות והטבות הניתנות לנכי צה"ל ע"י אגף השיקום במשהב"ט, במערכת החינמית תוכלו לגלות את כל הזכויות וההטבות להם אתם זכאים – המערכת ממקדת אוטומטית את התוצאות ע"פ גובה אחוזי הנכות וסוגי הנכות במוכרת.

השנה העמדנו לעצמנו יעד לשדרג ולקדם את מערכת זהבית+, על מנת שכל אחד ואחת מכם תוכל לקבל עדכונים בזמן אמת באמצעות דואר אלקטרוני או מסרון בגין כל עדכון בהוראות אגף השיקום הנוגע לך באופן אישי. עדכון מערכת זהבית+ תעשה מיד לאחר אישור תזכיר חוק הנכים

ברכות לשנה החדשה

אנו צוות פורטל נכי צה"ל, רוצים להזכירך - פורטל נכי צה"ל - הוקם בשבילך, אנו מקווים שגם השנה יצטרפו רבים לעשייה, יכתבו, יעלו רעיונות חדשים וביחד מתוך אהבה, אכפתיות ושיתוף פעולה נמשיך לעזור ולידע אחד את השני בכל הקשור לנכי צה"ל.

לרגל חגיגת השנה החדשה, אנו רוצים לומר לך תודה ולברך בשנה טובה, את כוחות הצבא, המשטרה, השב"כ והיחידות המיוחדות, המשמר האזרחי, כיבוי אש והמתנדבים שעושים לילות כימים למען מתן תחושת כבוד וגאווה לאומית לכולנו.

לכם חברינו וחברותינו ובני משפחותיכם, שנאלצו בעל כורחם להצטרף למשפחת נכי צה"ל  אנו אומרים לכם המון, המון תודות, אנו מחבקים את כולכם.

חברי וחברותי, צוות פורטל נכי צה"ל גאה ונרגש לפתוח ביחד אתכם את שנת תשפ"א, בברכת שנה טובה, שנת בריאות, שנת מציאת חיסון לקורונה ומיגורה, שנת שגשוג ועשייה, שנת שלום, ביטחון ואחדות לכל עם ישראל.

שלכם,
צוות פורטל נכי צה"ל
https://www.pnz.co.il


 

נותני חסות: