אתר זה משתמש בקבצי קוקיז אתר זה משתמש בקבצי Cookies כדי להתאים אישית תוכן ומודעות. למידע נוסף OK
X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
מועדון החברים של פורטל נכי צהלהכרה כנכהחמי מרפאייעוץ משפטיקנאביס רפואיטפסים להורדהרכב רפואיטבלאות תגמוליםטיפולים רפואייםזכויות והטבותארגון נכי צהלאגף השיקום
X סגירה
 

לכבוד מר דיוויד לואיס היקר

חובה וזכות להודות לך

יום שישי 03 ספטמבר 2004

לכבוד: מר דיוויד לואיס היקר

שלום רב,

שמי אדרי אברהם, נכה צה"ל משנת 1965 , נפלה בחלקי הפתעה מהנה ונעימה להיות מוזמן להתארח אני ורעיתי חמישה ימים במלון רויאל ביץ' באילת אשר בבעלותך.

ראשית הרגשתי חובה וזכות להודות לך על חוויה בלתי נשכחת שרעיתי ואני חווינו בחמישה ימים אלו, החוויה שעברה רעיתי ורעיות הנכים שהתארחו בשאר מלונות ישרוטל, הייתה מעבר לשהייה ולפינוק, כי אתה האדם שזוכר אותם, אתה האדם שהכרתה בנשותינו כנושאות את המעמסה הכבדה שהיא נכי צה"ל.

שנית להלל לשבח ולפאר את כל צוות המלון רויאל- ביץ' החל בהנהלה, בקבלה, בחדר האוכל, באנשי הביטחון המקבלים את האורחים בכניסתם למלון, המלצרים והמלצריות, מנקות החדרים, הצוות אשר יצאו מגדירם להנעים לנו את שהותנו במלון, תודה .

החוויה המהנה בערב יום שלישי אשר הוזמנו כל הנכים מבתי המלון ברשת ישרוטל לחזות במופע WOWשהתקיים בתאטרון ישרוטל במלון רויאל גארדן.

בערב יום רביעי הוזמנו כל הנכים מכל מלונות "ישרוטל" באילת לארוחת ערב חגיגית ומהנה, אך לצערי ולצער החברים נבצר ממך מלהגיע, כי רצינו מאוד להגיד לך תודה אישית ולהכיר את האדם הנפלא הזה , ומאוד רצינו להרים יחד איתך ולכבודך כוסית ולאחל לך מזל טוב ליום הולדתך ה- 80,

מר לואיס היקר אני ורעיתי מברכים אותך עד 120 הרבה שנים של בריאות ואושר ושהאל במרום יברך אותך וייתן לך אריכות ימים וכוח להמשיך וליהנות בפועלך, אמן.


בברכת שנה טובה

אדרי אברהם


 

נותני חסות: